Jacob Cohën
Het merk Jacob Cohën werd in 1985 geboren uit een intuïtie van Tato Bardelle en drong zich onmiddellijk op in de sector als luxe denim. Maar het was in 2003, dankzij de genialiteit en het creatieve talent van Tato's zoon, Nicola Bardelle, dat Jacob Cohën wereldwijd boetieks betrad naast topmerken.Verleden en toekomst, traditie en innovatie, harmonieus mengen in elke creatie, rigoureus Made in Italy en ontworpen voor een veeleisende en verfijnde klantenkring. Het productieproces wordt uitgevoerd in het teken van hoog vakmanschap en bekwame handmatige verwerking, ondersteund door de implementatie van de meest moderne technologieën. Bovendien besteedt het merk sinds het begin veel aandacht aan de omgeving en de gezondheid van de consument. Het gebruik van natuurlijke kleurstoffen en de afwezigheid van chemische processen bij het fixeren van de kleur kenmerken alle collecties.
Sinds 2004 is het aanbod uitgebreid naar het universum van vrouwen, evenals de introductie van herenchino's en de eerste "Limited Edition" -collecties. In 2008 werd de eerste "totale look" voor mannen en twee jaar later de "totale look" voor vrouwen op de markt geïntroduceerd. Collecties met een unieke en herkenbare stijl, gekenmerkt door design, verfijnde kleurencombinaties en het gebruik van kostbare stoffen.
De sterke punten van het merk zijn de onnavolgbare kenmerken: comfort en hoge kwaliteit van stoffen enerzijds, exclusiviteit en elegantie anderzijds. De visie achter de Jacob Cohën-kleding is om een product te maken dat geschikt is voor zelfs de meest formele momenten, door een skinny-fit herenjeans te creëren die eindelijk met een blazer kan worden gedragen. De jeans vallen op door hun op maat gemaakte constructies en voor de perfecte pasvorm, het gebruik van fijne stoffen en de verrijking met kostbare details, die altijd een kenmerk van het merk zijn geweest.
De lind 13
5061 HS Oisterwijk
T: +31 (0)13 5212098
E: info@qu4ttro.nl